Binary Coach

Hogy miért pont bináris opciók?

2017. június 02. - binarycoach

 

Gyerekkorom óta izgat a tőzsde, de nehezen találunk olyan embert, akit egyáltalán nem foglalkoztat. A köztudatban a tőzsde egy nagyon kockázatos, de mégis menő dolog.  Aki jártas a kereskedésben biztos ismerős neki ez a párbeszéd;

  • Mivel Foglalkozol? 
  • Tőzsdézek..
  • Úúh akkor neked biztos sok pénzed van. 

Vagy egy másik klasszikus;

  • Mivel Foglalkozol? 
  • Tőzsdézek..
  • De hát azzal csak veszíteni lehet!!

Én azonban hamar túlléptem ezen a szinten és úgy döntöttem hogy a saját bőrömön tapasztalom meg ezt.

Természetesen ahogy mindenki, én is kifizettem a tanulópénzt, de egyáltalán nem bántam meg. Mivel ez is egy mesterség, ugyanannyi időt kell fordítanunk képzésünkre mint bármilyen más hivatás esetében. Ha most belépnék egy asztalos műhelybe, szinte biztos vagyok benne, hogy azt se tudnám mihez nyúljak. Arról nem is beszélve, hogy eredményes munkát garantáltan nem tudnék végezni. Ennek az az oka, hogy soha nem tanultam és soha sem gyakoroltam ezt a foglalkozást. Amikor egy laikus bármelyik kereskedési platformmal találkozik, a helyzet semmiben sem különbözik. 

Emlékszem amikor középiskolás koromban először találkoztam a Plus500 demo számlájával (éles számlát sosem nyitottam itt). Fogalmam sem volt sem volt a tőzsde működéséről. Nem tudtam mi az az OTC, CFD, Long, Short de még a FOREX jelentésével sem voltam tisztában. Elég sok időt bohóckodtam itt játékpénzzel, viszont ez is a folyamat része, csúnyán fogalmazva "csinálva tanulja meg az ember". Az első furcsa dolog amivel akkor találkoztam az, hogy "hogy tudok aranyat eladni, amikor nem is vettem soha?!".  :)

A létező összes szakirodalmat elolvastam, és több száz stratégiát kipróbáltam, finomítottam mire elértem egy olyan szintre, hogy bátran kimerem jelenteni, hogy ebből élek. 

Sok brókert kipróbáltam, mire megismerkedtem a bináris opciós kereskedéssel. Röviden ennek a lényege annyi, hogy egy opciót veszünk arra irányulóan, hogy a lejárati idő pillanatában az árfolyam magasabb lesz-e, avagy alacsonyabb a jelenleginél. A lejárati időt mi választhatjuk meg, a fél perctől egészen több hónapig. Itt le is szögezném, hogy fél percen - és ehhez hasonló rövid időtávon - én személy szerint sohasem szoktam kereskedni, ugyanis itt az esélyem majdnem akkora mintha bemennék a kaszinóba és a tőkémet feltenném a feketére. Hosszabb időtávon azonban rengeteg lehetőséget rejt a bináris opciós kereskedés. Ami szerintem a legjobb az az, hogy elég 1pippel - ha arra spekulálunk, hogy az árfolyam magasabb lesz a lejáratkor - a jelenlegi árfolyam felett zárnia az adott kereskedni kívánt eszköznek ahhoz, hogy elérjük a profitunkat. A másik pozitív tényező, hogy a vásárolt opció összegénél nagyobb veszteséggel semmilyen formában nem zárhatunk. Forex esetében sok esetben a meghatározott stop loss szint se védi meg a tőkénket (például egy esetleges gazdasági hír hatására az árfolyam átugorjhata a stopunkat). 

A chartok (diagramok) elemzése semmiben sem különbözik bármelyik kereskedési típustól sem. Mivel ugyanazokkal az eszközökkel kereskedünk, az árfolyam teljes mértékben megegyezik a hivatalos, valós idejű chartokkal. Az eddigi pozitív tapasztalataim alapján, minden bizonnyal egy hosszú távon jövedelmező megélhetési formát találtam. 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://binarycoach.blog.hu/api/trackback/id/tr4312560281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása